An exploratory study on the teaching and learning at post-listening stage by International Standard Program students, ULIS-VNU = Nghiên cứu thực trạng dạy và học ở giai đoạn sau khi nghe cho sinh viên nhiệm vụ chiến lược Trường Đại Học Ngoại Ngữ- ĐHQGHN.
Title: | An exploratory study on the teaching and learning at post-listening stage by International Standard Program students, ULIS-VNU = Nghiên cứu thực trạng dạy và học ở giai đoạn sau khi nghe cho sinh viên nhiệm vụ chiến lược Trường Đại Học Ngoại Ngữ- ĐHQGHN. |
Authors: | Nguyễn, Thị Ngọc Quỳnh , supervisor Bùi, Thị Hằng |
Keywords: | Tiếng Anh, Kỹ năng nghe, Phương pháp dạy học |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | University of Languages and International Studies |
Abstract: | M.A.
Thesis. English teaching methodology -- University of Languages and
International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2013 The recent education reform, most obviously in ELT has brought a new identity to the teaching procedure of language skills, comprising three stages: Pre, While and Post stage. However, the importance of the post stage tends to be lowered as the optional pa (...) Electronic Resources |
URI: | http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/41481 |
Appears in Collections: | ULIS - Master Theses |
Nhận xét
Đăng nhận xét