An exploratory study on the teaching and learning at post-listening stage by International Standard Program students, ULIS-VNU = Nghiên cứu thực trạng dạy và học ở giai đoạn sau khi nghe cho sinh viên nhiệm vụ chiến lược Trường Đại Học Ngoại Ngữ- ĐHQGHN.

Title: An exploratory study on the teaching and learning at post-listening stage by International Standard Program students, ULIS-VNU = Nghiên cứu thực trạng dạy và học ở giai đoạn sau khi nghe cho sinh viên nhiệm vụ chiến lược Trường Đại Học Ngoại Ngữ- ĐHQGHN.
Authors: Nguyễn, Thị Ngọc Quỳnh , supervisor
Bùi, Thị Hằng
Keywords: Tiếng Anh, Kỹ năng nghe, Phương pháp dạy học
Issue Date: 2013
Publisher: University of Languages and International Studies
Abstract: M.A. Thesis. English teaching methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2013
The recent education reform, most obviously in ELT has brought a new identity to the teaching procedure of language skills, comprising three stages: Pre, While and Post stage. However, the importance of the post stage tends to be lowered as the optional pa (...)
Electronic Resources
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/41481
Appears in Collections:ULIS - Master Theses

Nhận xét

Bài đăng phổ biến từ blog này

Truyện kể dân gian với văn xuôi hiện đại về đề tài thiếu nhi (khảo sát một số truyện trong sách của Nhà xuất bản Kim Đồng)

Thận phận người phụ nữ trong tiểu thuyết "Chỗ đứng" của Annie Ernaux